👈 فروشگاه فایل 👉

مقاله ترجمه شده مدل رضایت از کیفیت سرویس در بانکداری

ارتباط با ما

... دانلود ...

مقاله ترجمه شده مدل رضایت از کیفیت سرویس در بانکداری

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان مدل رضایت از کیفیت سرویس در بانکداری، در قالب فایل فایل پاورپوینت و در حجم 20 اسلاید، همراه با فایل pdf مقاله مرجع. 

دارای پرسشنامه استاندارد و تحقیق برای رضایت کیفیت سرویس در بانکداری

عنوان مقاله:

E-Banking and Customers’ Satisfaction in Bangladesh: An Analysis

سال چاپ: 2010

محل انتشار:

International Review of Business Research Papers

بخشی از ترجمه:

بانکداری الکترونیک می تواند با داشتن سرعت و قابلیت اعتماد در ارائه خدمات برای مشتریان رضایت بخش باشد و خدمات بانکداری الکترونیک نه تنها می تواند مزیت رقابتی جدید ایجاد کند بلکه می تواند موجب بهبود روابط با مشتریان نیز گردد. هدف از این تحقیق درک تاثیر متغیرهای بانکداری الکترونیک در رضایت مشتری در نظام بانکی کشور می باشد

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

ادبیات و پیشینه تحقیق

اهداف مطالعه

روش تحقیق

فرضیه ها

ساخت مدل

نتیجه و بحث

جمع بندی

پیشنهادات

مراجعع

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت استاندارد حسابداری بخش عمومی شماره ۳ ارتباط شخصیتی اراده و تحمل پذیری در دانشجویان با پیشرفت تحصیلی تحقیق سیلیکون و کاربردهای آن پاورپوینت (اسلاید) نانوساختارهای کربنی تحقیق رشته زبان انگلیسی